Blog tak berapa nak best ni adalah kisah benar dan di benarkan oleh mana2 pihak. namun ceritanya telah diubah suai untuk totonan umum. eh! totonan ke? bacaanlah..! LOL! Dan untuk menyedapkan lagi jalan ceritanya.

Saturday 25 June 2011

Amalina...

Hai.. Hari ni nak cite pasal budak benama Amalina..(budak ke?) Ye Amalina, bukan Amalina 17A SPM tu k..? ni Amalina lain, bukan juga Amalina adik jiran aku. err.. cam ne nak mula yerk..? korang mesti ade aweks kan? ye aweks? aku baru je kenal Amalina ni. macam mane aku kenal ha tu aku nak cite..!

maklumlah bila cuti2 ni, dah la boring, tambah plak ngan mak membebel, tambah lagi astro pon takde! tv pon HANYA tv3 je dapat?? biar betul.? nak tengok ape tv3? setakat keteretsu,atasinchi, naruto, n bla..bla..bla..bla.. eh banyak gak cite. Tapi maklum la, budak2 sekarang mesti nak ade astro kat umah kan? ermm.. apakan daya, masa tak akan kembalii~~ hancur musnah la.. percutianku. Oke! ni dah kira merepek!

Bosan membuatkan aku online FB sepanjang mase, add org2 tak kenal. Kesah ape aku kan? kau boleh? add..add..add dan add! Amalina approve aku. Perh cair dia tengok gambar aku.. pastu dia komen "Anda sangat hemsem lah..!" WOW? sangat2 terkejut! main komen, post kat wall, chat.. then mintak no. fon. Perh! tak sangka dia boleh bg. so cute la!! kawan baik n bla..bla..bla..! dua hari.. kapel nak? "OKE" haha..!        
                       ni la beliau.. sangat comel kan? hahak!


harap berkekalan..! loveusomuch!!


Tak pernah jumpe tapi dah kapel, bagus gak, tak wat yg bukan2 kan? hee~~

that's All...:)

No comments:

Post a Comment