Blog tak berapa nak best ni adalah kisah benar dan di benarkan oleh mana2 pihak. namun ceritanya telah diubah suai untuk totonan umum. eh! totonan ke? bacaanlah..! LOL! Dan untuk menyedapkan lagi jalan ceritanya.

Saturday 25 June 2011

Saya Syg Mak Saya..!

Halo.. eh! hai.. selalu nampak budak2 pakai baju tajuk kat atas tu kan? arh! ye la kau syg MAK kau..
ape? aku? eh! aku syg la mak aku..! Lupe lak.. name aku MuhammADIKhwanhussaiBinJalil. skang korang tau la nape mak aku panggil aku adik kan? sebab name aku tu la.. bukan sebab aku anak bongsu tau..!















Nie la mak aku.. cun tak? cun kan? tgk anak la.. hensem..!


Bila dok jauh ngan mak rindu lak nk dgr dia membebel.
Mak aku selalu cakap aku ni pemalas haha.. memang pon.. "Eh ko nie tak reti la nak kemas tempat tido.." tiap2 pagi aku dgr ayat tu dari mulut mak aku. Eh, mak tak bosan ke?

No comments:

Post a Comment