Blog tak berapa nak best ni adalah kisah benar dan di benarkan oleh mana2 pihak. namun ceritanya telah diubah suai untuk totonan umum. eh! totonan ke? bacaanlah..! LOL! Dan untuk menyedapkan lagi jalan ceritanya.

Sunday 26 June 2011

Cuti Oh Cuti..!

Hai, cuti sem nak abis dah? Adess.. nie yg lemah ni. Walaupun cuti kali ni cam takde makna je tp tetap best  pasal aku dapat sorang awek. Haha.. memang tak best la tak dapat balik kajang kan? Dok umah cam org bodo. Kalau balik kajang leh gak aku g tengok wayang ke. Nak tengok KL Gengster pon tak bole.. adoi..! apahal? Aku banyak bunyi? Lu kasi wa mati dulu la baru wa diam.. lg pon ni blog aku kan? So, suke ati la..

Mengabiskan cuti dengan online sepanjang mase.. haha.! Tapi kadang2 aku tolong gak bapak aku. Aku tolong bapak aku angkat tanah, ye la bapak aku nak besar kan lg banglow beliau.  Aku pon tolong la.. diulangi KADANG2..! best gak tolong bapak aku ni, yela Nampak macho je kan? Tolak keta sorong.. Nampak cam kuat je.. haha! Pastu jiran2 tgk, mesti puji nye.. perh rajin anak jalil.. kalo anak aku jgn harap la.. tau2 je aku ape yg bermain difikaran dorang!

Ape2 pon dah nak abis cuti..!!! arhhh! Tak pe la yang penting sem depan dah jadi super senior! Ko tau super senior? Senior la.. senior? Tak kan tak tau.. adoi nye pun..! bila dah jd senior secara automatic nye aku leh membuli sesuke hati aku, seolah-olah UiKM tu aku yg punya! Haha! (UIKM= Universti Kekalutan manusia)
Tapi ikot kan hati memang malas nak balik kedah! Huh! Nak wat cam ne kan.. nak belajar, nak Berjaya, nak kerja, bila dah keja baru leh kawin..bila dah kawen leh dapat anak, bila dah ada ank leh dapat cucu lak, bila dah ada cucu leh dapat cicit lak.. dan begitulah seterus nya..

Oke fine.. aku balik kedah! See u di UiKM..! haha! Choww!

No comments:

Post a Comment