Blog tak berapa nak best ni adalah kisah benar dan di benarkan oleh mana2 pihak. namun ceritanya telah diubah suai untuk totonan umum. eh! totonan ke? bacaanlah..! LOL! Dan untuk menyedapkan lagi jalan ceritanya.

Saturday 25 June 2011

Henset aku..:(

Hai..! eh Halo.. korang penah tak jadi mangsa (perh! ayat Buletin Utama) RAGUT ke? ROMPAK ke? SAMUN ke? COLIK ke? ape lagi ek? HA.! LIWAT ke..? aiseh! Mesti  ramai yg ada pengalaman cam ni kan? tapi LIWAT tak penah plak aku kena. Pelik gak kalo korang laki kena liwat kan? ade ke? ish! tak caye laa.. Amboi jauh nye melalut..!

Aku ingat lagi dulu, aku gune iPhone 4 ! Walaupon time tu tak kluar lg.. yela mase tu umur aku baru 14 thn.
aku dulu suka lepak malam2.. bukan dulu je.. skang pon same, dah lepak tu mula langarut kan? kan? betul la.. aku tgh mengarut ni.. nak citer benda laen.. oke lupe kan..

Tengah lepak2 tu tiba-tiba.....
Perhh! aku suke gila wat karangan cam ni mase skola rendah dulu. best je rase.. yela TIBA-TIBA... sila sambung ayat ini sehingga menjadi sebuah karangan. Karangan anda hendaklah tidak melebihi 120 patah perkataan. kan senang tu..buat je.. tiba2 aku jatuh longkang ke, ape ke..Aiseh! mengarut lagi..

mase lepak tu tiba2 dtg sorang minah ni, nak kate cun memang tak la! perut pon dah buncit.. tak tau la mengandungi ape.. dengarkan perbualan kami ye..

minah : (bukan nama sebenar.. pasal aku tak sempat nak tanya nama, dia dah blah! )
           dik.. adik tau tak rumah tukang urut org mengandung kat sini?

aku : HA?! (wat2 terperanjat) eh! tak de la kak.. tak penah wujud pon..! (dgn muka slamber)

minah : yeke? tapi dia bg alamat kat sini..

syahrul : ( bukan nama tipu) betul la kak.. akak dah kena kencing nie..

minah : ermm.. adk ade gune fon tak? akak nak pinjam leh? batry akak kong la.. (cam ne nak eja kong aku pon tak tau.)

aku : emm.. ade..

minah : akak nak pinjam jap leh? tukat sim kad.? nak tgk no. tukang urut tu..

aku : (baru pikir separuh masak) oke.. ( dengan bangga nya pasal aku dapat tolong org)

minah : Oke. jap k? akak nak amik duit syiling jap dalam keta..kredit tak de.. nak kena guna public phone..

aku : oke..

lame gak tunggu.. aku sembang2 ngan syahrul.. TIBA-TIBA ZOOOMMMMM! dengar cam keta EVO.. padahal akak td tu naek kancil je.. aku toleh kat tempat akak tu parking keta.. HARUN TOL..! dah hilang bersama-sama iPhone 4 aku..
                                                             Kini hanya tinggal kenangan

cilaka punya pempuan.. aku sumpah seranah anak dalam kandungan kau..!!
ntah ye ke tak kau mengandung! harun tol..!

*jangan mudah terpedaya ok!!

No comments:

Post a Comment